اُکسو

اُکسو

اُکسو، (به اسپانیایی: OXO) یک فروشگاه زنجیره ای مکزیکی است، که در سال ۱۹۷۷ میلادی، در شهر مونترری در کشور مکزیک تاسیس شد. این شرکت، با بیش از ۹،۵۰۰ فروشگاه در آمریکای لاتین بزرگترین شرکت خرده فروشی زنجیره ای، در کشور مکزیک به حساب می آید.Oxo
اُکسو

اُکسو

اُکسو، (به اسپانیایی: OXO) یک فروشگاه زنجیره ای مکزیکی است، که در سال ۱۹۷۷ میلادی، در شهر مونترری در کشور مکزیک تاسیس شد. این شرکت، با بیش از ۹،۵۰۰ فروشگاه در آمریکای لاتین بزرگترین شرکت خرده فروشی زنجیره ای، در کشور مکزیک به حساب می آید.Oxo

سوالات تخصصی آزمون استخدامی-خوشه شغلی عمران 95


سوالات تخصصی آزمون استخدامی-خوشه شغلی عمران 95

اصل سوالات تخصصی آزمون استخدامیخوشه شغلی هنرآموز ساختمان(عمران) سال 95

دانلود سوالات تخصصی آزمون استخدامی-خوشه شغلی عمران 95

اصل سوالات تخصصی آزمون استخدامی خوشه شغلی عمران 
هنرآموز ساختمان
سوالات تخصصی آزمون استخدامی هنرآموز ساختمان
دسته بندی آزمون استخدامی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 969 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9

اصل سوالات تخصصی آزمون استخدامی-خوشه شغلی هنرآموز ساختمان(عمران) سال 95
شامل 70 سوال تخصصی

مناسب برای شرکت کنندگان آزمون استخدامی رشته هنراموز ساختمان

دانلود سوالات تخصصی آزمون استخدامی-خوشه شغلی عمران 95

پرسشنامه سنجش رضایت شغلی هی گروپ همراه با تفسیرHey Group Job Satisfaction Questionnaire with Interpretation

هی گروپ پرسشنامه سنجش رضایت
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 31
فرمت فایل doc
حجم فایل 51 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
پرسشنامه سنجش رضایت شغلی هی گروپ همراه با تفسیر

فروشنده فایل

کد کاربری 7173
کاربر

هی گروپ
پرسشنامه
سنجش رضایت

همکار گرامی

با سلام، پرسشنامه‌ای که ملاحظه می‌فرمائید------------------------------------- خواهشمندیم که با پاسخگویی دقیق، امکان شناخت بهتر فضای شرکت را فراهم نمائید تا واحد منابع انسانی بتواند برای بهبود شرایط کاری و تقویت روحیه همدلی و همکاری، اقدامات مؤثری را بکار بندد.

پیشاپیش از همکاری سازنده شما، تشکر و قدردانی می شود.

  1. لطفاً به تمام سوالات پاسخ دهید.
  2. پاسخ صحیح یا غلطی وجود ندارد. برای هر پرسش، ‌پاسخی را انتخاب نمایید که با نظر شما بیشترین انطباق را دارد.
  3. اطلاعات پرسشنامه کاملا محرمانه و بی نام می باشد.
  4. جهت تکمیل نظرسنجی حدود 20 دقیقه وقت نیاز است.
  5. دقت و صراحت شما، در پاسخ به پرسش ها موجب افزایش اعتبار این نظرسنجی می باشد.

 

1-لطفاً میزان تحصیلات خود را مشخص کنید؟

1)زیر دیپلم□     2)دیپلم□    3)فوق دیپلم□    4)لیسانس□    5)فوق لیسانس □   5)دکتری □

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای افسردگی

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای افسردگی

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای افسردگی در 59 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات59
حجم82 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای افسردگی در 59 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحات ابتدائی

آماده شده در 6 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

59 صفحه ورد (58 صفحه مطلب و 1 صفحه منابع)

قابل ویرایش با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

 

توجه : متن جلسات داخل فایل دقیقا به همین شکلی است که در توضیحات پایین آمده است. چنانچه اینجا شرح خاصی برای جلسه نمیبینید، داخل فایل نیز به همین صورت است. چنانچه شرح جلسه اینجا آورده شده باشد، یعنی فایل دریافتی نیز حاوی شرح جلسات است.

 

فهرست مطالب


جلسه اول - ایجاد ارتباط و آموزش بیمار

جلسه دوم - فعال سازی بیمار

جلسه سوم - بازسازی شناختی (۱)

جلسه چهارم- بازسازی شناختی (۲)

جلسه پنجم - حل مساله

جلسه ششم پیشگیری از عود

کاربرگ فعال سازی رفتار

کاربرگ جدول فعالیت های روزانه

کاربرگ سوالاتی برای به چالش کشیدن افکار منفی

کاربرگ ثبت افکار

کار برگ به چالش کشیدن افکار منفی

کار برگ حل مساله

کار برگ پیشگیری از عود

کار برگ مدیریت بحران

برگه اطلاعات پیشگیری از عود

منبع

 

نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد

جلسه اول - ایجاد ارتباط و آموزش بیمار

اهداف جلسه:

1- برقراری ارتباط درمانی

۲. ارزیابی شدت افسردگی

3. آموزش بیمار در مورد ماهیت افسردگی و درمان های موجود

۴. توصیف درمان و قرداد درمانی

وسایل مورد نیاز:

1- راهنمای مداخله مختصر برای افسردگی

۲. تست افسردگی بک

مروری بر جلسه

جلسه مقدماتی اختصاص به ایجاد ارتباط درمانی، ارزیابی و آموزش بیمار و توضیح درمان و قراداد درمانی دارد. مراجعه به مرکز درمان، قدم بزرگی است که مراجع برای بهبود برداشته و شما باید هر کار ممکن را برای ایجاد ارتباط درمانی و تسهیل ادامه درمان انجام دهید. بنابر این تمرکز جلسه باید روی برقراری این ارتباط و نیز ارائه اطلاعات ضروری در مورد افسردگی باشد.


    ایجاد ارتباط درمانی

یکی از عوامل موثر در موفقیت درمان به ارتباط درمانگر با مراجع برمی گردد. ایجاد چنین ارتباطی یک حادثه نیست بلکه فرایندی است که قاعدتا از اولین جلسه آشنایی بیمار با درمانگر شروع می شود. گوش دادن، همدلی و درک موقعیت زندگی بیمار از نگاه وی و قضاوتی نبودن در ایجاد چنین ارتباطی نقش اساسی را ایفا می کند. در واقع شما باید از تمامی مهارت های مشاورهای خود بویژه همدلی، ایجاد امید، پذیرش غیرقضاوتی و انعطاف پذیری برای ایجاد چنین ارتباطی استفاده کنید. جلسه اول ممکن است برای بسیاری از مراجعان، اولین تجربه درمانی آن ها باشد و احساس دوگانه ای در مورد درمان داشته باشند. در هر حال، جلسه اولیه یکی از مهمترین بخش های فرایند درمانی است و می تواند نقش مهمی در ادامه درمان داشته باشد. برخی افراد هم ممکن است در گذشته تجربه های ناخوشایندی داشته باشند. شما باید به این احساسات توجه داشته و هر کاری را که می توانید انجام دهید تا اولین جلسه، تجربه مثبتی برای مراجع باشد.

برای این منظور می توانید پس از معرفی خود، در مورد تصمیم بیمار برای آمدن به جلسه درمان بازخورد مثبت بدهید: " من... هستم و امیدوارم بتوانم به شما برای حل مشکلاتی که به خاطر آن به این مرکز آمدید، کمک کنم. فکر می کنم بهتر است جلسه را با این سوال شروع کنیم که چی شد که به اینجا آمدید؟ " " خوشحالم که تصمیم گرفتید به اینجا بیاید، تصمیم گیری و آمدن به جلسات درمان وقتی افسرده هستیم ممکن است کار سختی باشد و شما با این کار، یک قدم بزرگ را به سوی بهبودی برداشته اید ".

۲. ارزیابی مشکل و شدت آن

در ادامه، پس از اشاره به منبع و دلیل ارجاع، توضیح دهید برای اینکه بهتر متوجه مشکلات بیمار شوید، ترجیح می دهید مشکل بیمار را از زبان خود وی بشنوید. این کار به شما فرصت می دهد که متوجه شوید بیمار چه نگاهی به بیماری خود دارد و علاوه براین می توانید اطلاعات مهمی را که در پرونده ارجاع ثبت نشده است، به دست آورید. البته مراقب باشید تاکید شما باید روی برقراری ارتباط و فهم بیمار باشد و با پرسیدن سوالات زیاد احساس مورد بازجویی قرار گرفتن را در بیمار ایجاد نکنید. برای این منظور تا جای ممکن از سوالات باز استفاده کنید و سوال در مورد حوزه های خصوصی برای مثال روابط جنسی یا مصرف مواد را به بعد موکول کنید. در ادامه، تست افسردگی بک را به بیمار بدهید و طبق دستور العمل از وی بخواهید تا به سوالات پاسخ دهد (پیوست را مشاهده کنید). تاکید کنید هدف از اجرای این آزمون آن است که بتوانید در انتهای کار میزان موفقیت درمان و رسیدن به اهداف درمانی را ارزیابی کنید.

٣. آموزش بیمار

آموزش بیمار در مورد ماهیت افسردگی و درمان های موجود بخش مهمی از مداخلات روانی اجتماعی برای هر بیماری است. این آموزش به بیمار کمک می کند تا علائم بیماری را به عنوان یک بخشی از بیماری ببیند که می تواند در مورد آن کاری انجام دهد. چنین نگرشی از یک طرف باعث می شود که علائم افسردگی را ناشی از ضعف یا نقص شخصیتی و یا تنبلی نبیند و از طرف دیگر نسبت به درمان آن امیدوار شود. امیدواری نسبت به درمان بویژه در افسردگی که احساس ناامیدی و درماندگی بخشی از تابلوی بالینی این بیماری است در ماندگاری در درمان و تبعیت درمانی نقش مهمی بازی می کند. مواردی که باید در آموزش روان شناختی بیمار مورد تاکید قرار گیرد در زیر آمده است:

توصیف علائم و نشانه های افسردگی و تفاوت آن با غمگینی برای بیمار توضیح دهید که همه ما مواقعی با یا بدون دلیل غمگین می شویم و ممکن است حوصله دیگران و یا انجام کارهای معمول خود را نداشته باشیم. معمولا این علائم خفیف بوده و موقتی و زودگذر است و بعد از چند روز از بین می رود. این احساس افسردگی است که با بیماری افسردگی فرق دارد.

 

چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پرسشنامه اختلال رفتاری آخن باخ، سیاهه رفتاری کودک (CBCL)

پرسشنامه اختلال رفتاری آخن باخ، سیاهه رفتاری کودک (CBCL)

دانلود پرسشنامه اختلال رفتاری آخن باخ، سیاهه رفتاری کودک (CBCL) با روایی و پایایی و شیوه نمره گذاری


مشخصات فایل
تعداد صفحات6
حجم658 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

تفسیر پرسشنامه آخنباخ

پرسشنامه اختلال رفتاری آخن باخ، سیاهه رفتاری کودک (CBCL)
این فرم نظام سنجش مبتنی بر تجربه آخن باخ است .( آخن باخ ورسکورلا ، 2001 ) که برای افراد 18-6 سال بکار می روند . این نظام شامل مجموعه ای از فرمها برای سنجش آسان و مقرون بصرفه شایستگی ها ، کنش یا کارکرد انطباقی و مشکلات عاطفی – رفتاری است . فرمهای ASEBA نوعأ در 25-20 دقیقه تکمیل می شوند.

 

 

 

سیستم ارزیابی آخن باخ ، یک نوع سیستم ارزیابی رفتاری بوده که می تواند به شکل کاملأ استاندارد ارزیابی دقیقی از ابعاد رفتاری ، هیجانی  عاطفی و اجتماعی بعمل آورد . این نسخه از آزمون توسط والدین در مورد کودک تکمیل می گردد . بعلاوه این سیستم قادر است اطلاعات دقیق و جزئی متعددی در حوزه های زیر ارائه دهد . اختلالات عاطفی نظیر افسردگی ،  اختلالات اضطرابی ، اختلالات روان تنی ، نقص توجه / بیش فعالی ، اختلال رفتار مقابله ای ، اختلال سلوک ، یادگیری ، مشکلات تفکر ، مشکلات دقت و تمرکز ( اختلال نقص توجه ) ، مشکلات و مهارت های اجتماعی و شایستگی های فردی . این سیاهه را باید والدین و یا فردی که سرپرستی کودک را برعهده دارد و از او مراقبت می کند و یا هر کسی که با کودک در محیطهای شبه خانوادگی برخورد دارد و او را کاملأ می شناسد ، تکمیل کند .

 

 

 

نمره گذاری پرسشنامه آخنباخ

 پاسخ دهنده ابتدا تعدادی سوأل را که  شایستگیها ( توانمندیهای ) کودک را می سنجد و همچنین تعدادی سوأل باز-پاسخ را که به بیماریها و ناتوانیهای کودک مربوط می شوند و عمده ترین نگرانی پاسخ دهنده را در ارتباط با کودک و همچنین نظر او را نسبت به بهترین ویژگی ها و خصوصیات کودک جویا می شوند ، تکمیل می کند .در ادامه این فرم ، پاسخ دهنده ، مشکلات عاطفی ، رفتاری و اجتماعی کودک را درجه بندی می کند . تعداد این سوألات 113 سوأل است و پاسخ دهنده بر اساس وضعیت کودک در 6 ماه گذشته ، هر سوأل را بصورت 
0 = نادرست ؛ 1= تا حدی یا گاهی درست ؛ 2= کاملأ یا غالبأ درست درجه بندی می کند . در صورت ضیق وقت ، می توان از پاسخ دهندگان خواست تا صرفأ بخش هایی از فرمها را تکمیل کنند که شایستگیها و کارکرد انطباقی را اندازه می گیرند و یا تنها بخشهایی را تکمیل کنند که مشکلات عاطفی- رفتاری را درجه بندی می کنند . 

 

 

 


فرم های ویژه این پرسشنامه برای والدین و معلمین به منظور پوشش طیف وسیعی از علائم و چندین نگرش مثبت به کفایت تحصیلی و اجتماعی تدوین شده اند. چنین فهرستی زمینه های مشکلات خاص را که ممکن است از نظر دور بماند مشخص می کند و به زمینه هایی از رفتار کودک اشاره دارد که در مقایسه با کودکان بهنجار منحرف می باشد. این پرسشنامه اختصاصا برای تشخیص به کار نمی رود.این فهرست مربوط به مواردی مانند خلق، تحمل محرومیت، بیش فعالی، رفتار مقابله ای اضطراب، و انواعی از سایر رفتار ها است. شامل 118 سوال است که با مقیاس صفر (درست نیست)، یک (گاهی درست است)، و دو (کاملا درست است) درجه بندی شده است. پایایی کل پرسشنامه 83/0 محاسبه شد.  

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود