اُکسو

اُکسو

اُکسو، (به اسپانیایی: OXO) یک فروشگاه زنجیره ای مکزیکی است، که در سال ۱۹۷۷ میلادی، در شهر مونترری در کشور مکزیک تاسیس شد. این شرکت، با بیش از ۹،۵۰۰ فروشگاه در آمریکای لاتین بزرگترین شرکت خرده فروشی زنجیره ای، در کشور مکزیک به حساب می آید.Oxo
اُکسو

اُکسو

اُکسو، (به اسپانیایی: OXO) یک فروشگاه زنجیره ای مکزیکی است، که در سال ۱۹۷۷ میلادی، در شهر مونترری در کشور مکزیک تاسیس شد. این شرکت، با بیش از ۹،۵۰۰ فروشگاه در آمریکای لاتین بزرگترین شرکت خرده فروشی زنجیره ای، در کشور مکزیک به حساب می آید.Oxo

مبانی نظری و پیشینه رسانه های جمعی و حفظ محیط زیست

مبانی نظری و پیشینه رسانه های جمعی و حفظ محیط زیست
دسته بندی علوم اجتماعی
بازدید ها 20
فرمت فایل docx
حجم فایل 223 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
مبانی نظری و پیشینه رسانه های جمعی و حفظ محیط زیست

فروشنده فایل

کد کاربری 14636
کاربر

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه................................................................

 

2-2- مفهوم محیط زیست................................................

16

2-2-1- مفهوم آلودگی.........................................................

17

2-2-2- تهدیدات زیست محیطی......................................

19

2-2-3- تعاریف محیط زیست........................................

23

2-3- مفهوم رسانه جمعی ...............................

23

2-3-1- مفهوم استفاده از رسانه های جمعی.......................

25

2-3-2- رسانه تلویزیون - ویژگیها................................

26

2-3-3- کارکردهای رسانه تلویزیون...........................

27

2-3-4- رسانه، اطلاع رسانی و آموزش......................

30

2-3-5- رسانه تلویزیون آموزشی....................................

31

2-3-6- جایگاه رسانه در تنویر افکار عمومی....................

32

2-4- چهارچوب نظری تحقیق ......................................

33

2-4-1- نظریات رسانه ها.......................................

33

2-4-1-1- نظریه کاشت ( Cultivation Theory)..................

34

2-4-1-2- نظریه برجسته سازی(Agenda-Setting Theory)........

35

2-4-1-3- نظریه استفاده و خوشنودی (Uses and Gratifications Theory )

39

2-4-1-4-  تئوری مسئولیت اجتماعی رسانه‌ها..................

41

2-4-2- مدل های ارتباطات جمعی -  مدل های مخاطب محور.....

42

2-5- پیشینه تحقیق....................................................

47

2-5-1- تحقیقات داخلی......................................

48

2-5-2- تحقیقات خارجی........................................

51