اُکسو

اُکسو

اُکسو، (به اسپانیایی: OXO) یک فروشگاه زنجیره ای مکزیکی است، که در سال ۱۹۷۷ میلادی، در شهر مونترری در کشور مکزیک تاسیس شد. این شرکت، با بیش از ۹،۵۰۰ فروشگاه در آمریکای لاتین بزرگترین شرکت خرده فروشی زنجیره ای، در کشور مکزیک به حساب می آید.Oxo
اُکسو

اُکسو

اُکسو، (به اسپانیایی: OXO) یک فروشگاه زنجیره ای مکزیکی است، که در سال ۱۹۷۷ میلادی، در شهر مونترری در کشور مکزیک تاسیس شد. این شرکت، با بیش از ۹،۵۰۰ فروشگاه در آمریکای لاتین بزرگترین شرکت خرده فروشی زنجیره ای، در کشور مکزیک به حساب می آید.Oxo

پاورپوینت مدیریت اثربخش جلسات

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت اثربخش جلسات، در قالب ppt و در 83 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، تعریف‌ جلسه‌، اشکال ارتباطات سازمانی، چرا جلسات درست پیش نمی رود، خصوصیات جلسه، ضرورت برگزاری جلسات، انواع‌ جلسه‌، مراحل برنامه ریزی و کنترل جلسه، ارکان‌ جلسه‌ و وظایف‌ آنها، وظایف رئیس جلسه، نقش دبیر جلسه، دعوت نامه جلسه، مسائل قابل توجه جهت تشکیل
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 153
فرمت فایل ppt
حجم فایل 3320 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 83
پاورپوینت مدیریت اثربخش جلسات

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت اثربخش جلسات، در قالب ppt و در 83 اسلاید، قابل ویرایش، شامل

مقدمه

تعریف‌ جلسه‌

اشکال ارتباطات سازمانی

چرا جلسات درست پیش نمی رود؟

خصوصیات جلسه

ضرورت برگزاری جلسات

انواع‌ جلسه‌

مراحل برنامه ریزی و کنترل جلسه

ارکان‌ جلسه‌ و وظایف‌ آنها

وظایف رئیس جلسه

نقش دبیر جلسه

دعوت نامه جلسه

مسائل قابل توجه جهت تشکیل جلسات

چه مکانی را برای جلسه انتخاب کنید؟

طوفان فکری

خلاصه‌ی مراحل فرایند طوفان فکری

چهار قاعده طوفان فکری

طوفان فکری گمنام

جمع بندی و نتیجه گیری

توصیه‌هایی برای یک سخنرانی موفق و رضایت بخش

فهرست منابع

قسمتی از متن:

امروزه‌ عواملی‌ چون‌ بزرگ‌ شدن‌ سازمانها، پیچیدگی‌ ساختار و فعالیتهای‌ آنها، افزایش‌ متغیرهای‌ محیطی‌ تاثیرگذار و... مدیران‌ را ناگزیر کرده‌ است. برای‌ انجام‌ بهتر وظایف‌ و اداره‌ موثر سازمان، از سایر اعضا کمک‌ بگیرند. بدین‌منظور، مدیران‌ معمولاً‌ جلساتی‌ را تشکیل‌ می‌دهند و با همفکری‌ و تعامل‌ درمورد موضوعهای‌ مطرح‌ شده‌ به‌ تبادل‌ اطلاعات‌ می‌پردازند یا تصمیماتی‌ را به‌ صورت‌ گروهی‌ اتخاذ می‌کنند. تشکیل‌ جلسات‌ نه‌ تنها منجر به‌ تبادل‌ اطلاعات‌ و اتخاذ تصمیمات‌ مطلوب‌ می‌شود بلکه‌ تا اندازه‌ زیادی‌ به‌ بهبود ارتباطات‌ و درک‌ متقابل‌ واحدها از همدیگر نیز کمک‌ می‌کند. البته‌ موارد مذکور درصورتی‌ صادق‌ است‌ که‌ جلسات‌ نیز همانند سایر فعالیتهای‌ سازمانی‌ از مدیریت‌ مناسب‌ برخوردار باشد وگرنه‌ تشکیل‌ جلسات‌ نه‌ تنها به‌ بهبود کارایی‌ و کارآمدی‌ سازمان‌ کمک‌ نخواهدکرد بلکه‌ به‌عنوان‌ یک‌ غده‌ سرطانی‌ موجب‌ اتلاف‌ منابع‌ و ایجاد تضادهای‌ درون‌ سازمانی‌ خواهدشد. در ارائه حاضر ابتدا تعریفی‌ از جلسه‌ ارائه‌ می‌شود، سپس‌ انواع‌ جلسه‌ و ارکان‌ جلسه‌ همراه‌ با وظایف‌ آنها تشریح‌ خواهدشد در نهایت‌ ضمن‌ معرفی‌ موانع‌ و مشکلات‌ جلسات، توصیه‌هایی‌ را نیز برای‌ اثربخشی‌ جلسات‌ ارائه‌ خواهیم‌ کرد.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " مدیریت اثربخش جلسات " می باشد که در حجم 83 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.