ترجمه
مقاله It’s a new game out there: e-commerce in internationalising retail SMEs
ترجمه این مقاله در 24 صفحه در فایل ورد است فایل قابل دانلود پس از خرید، یک فایل زیپ است که شامل مقاله اصلی به زبان انگلیسی، فایل ترجمه در فرمت ورد و پی دی اف است |
![]() |
دسته بندی | کامپیوتر و IT |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 874 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 24 |
Abstract
Purpose – The purpose of this paper is
to explore how market factors (pertaining to institutions, competition
and
resources) shape the international strategies of an online
retailer.
Design/methodology/approach – A single qualitative case study
research design is employed to
conduct in-depth analyses of a Swedish
internationalising small- and medium-sized enterprise (SME) in the
retail
business.
Findings – The findings show that online retailers can use
partnerships to tackle industry dynamics and
break into foreign markets. This
type of “piggy-back internationalisation” can be an effective strategy
of
handling foreign market dynamics in the entry phase: that is to say, the
short term. Reliance upon
relationships, however, may paradoxically inhibit
retailers’ abilities to stay competitive in the post-entry
phase (i.e. the
long term) since they become cut-off from the first-hand market
learning.
Research limitations/implications – The authors provide
propositions based upon the findings to
support further research in the
international marketing and international retailing literature.
Practical
implications – The findings enhance the understanding of how electronic commerce
affects SME
internationalisation. They also generate new insights into the
use of possible international expansion
strategies for managers in retail
SMEs.
Originality/value – This study introduces a new theoretical perspective
to build upon international retail
research and contributes to the
international retail literature with relevant insights into both advantages
and
disadvantages of using partnerships to overcome challenges related to
international online retailing.
Keywords E-commerce, Small- and medium-sized
enterprises, International retailing, Online sales
Paper type Research
paper
ترجمه چکیده مقاله:
چکیده
هدف- هدف این مقاله بررسی این موضوع است که چگونه عوامل بازار (مربوط به موسسات، رقابت و منابع) استراتژی های بین المللی یک خرده فروشی آنلاین را شکل می دهند.
طراحی/روش شناسی/ رویکرد- یک طرح تحقیقاتی واحد مطالعه موردی کیفی، برای انجام تحلیل عمیق بین المللی سازی یک سازمان سوئدی با اندازه کوچک و متوسط (SME) در کسب و کار خرده فروشی استفاده می شود.
یافته ها- این یافته ها نشان می دهند که خرده فروشی های آنلاین می توانند از شرکایی برای بر عهده گرفتن پویایی های صنعت و ورود به بازارهای خارجی بهره بگیرند. این نوع " بین المللی سازی وابسته (piggy-back)" می تواند یک استراتژی موثر برای کنترل پویایی های بازار خارجی در مرحله ورود باشد: یعنی کوتاه مدت. با این حال، اعتماد به روابط، ممکن است به صورت متناقض مانع از توانایی خرده فروشان برای ماندن در رقابت مرحله ورودی (یعنی، بلند مدت) شود زیرا آنها از یادگیری مستقیم از بازار جدا می شوند.
محدودیت ها/ پیامدهای تحقیق- نویسندگان فرضیه هایی را بر اساس یافته ها ارائه می کنند تا از تحقیقات بیشتر در بازاریابی بین المللی و ادبیات خرده فروشی بین المللی پشتیبانی کنند.
پیامدهای عملی- این یافته ها درک این موضوع را افزایش می دهند که چگونه تجارت الکترونیک بر بین الملی سازی سازمانها با اندازه کوچک و متوسط تاثیر می گذارد. همچنین این یافته ها بینش جدیدی را درباره استفاده از استراتژی های ممکن توسعه بین المللی، برای مدیران سازمان های کوچک و متوسط خرده فروشی ایجاد می کنند.
ارزش/اصالت- این مطالعه، دیدگاه نظری جدیدی را برای ایجاد تحقیقات مبتنی بر خرده فروشی بین المللی معرفی می کند و به ادبیات خرده فروشی بین المللی با بینش های مرتبط با فواید و مضرات استفاده از شرکا برای غلبه بر چالش های مرتبط با خرده فروشی بین المللی آنلاین کمک می کند.
کلمات کلیدی: تجارت الکترونیک، سازمانهای کوچک و متوسط، خرده فروشی بین المللی، فروش آنلاین
نوع مقاله: مقاله پژوهشی